10 savjeta menadžerima za upravljanje ugostiteljskim objektom

Dobri menadžeri se ne pojavljuju preko noći, a ponekad i ugostiteljski menadžeri trebaju poduku i praksu kako bi mogli učinkovito voditi poslovanje, nadzor uposlenika i zadovoljiti goste.

Sastavili smo popis od deset najboljih prijedloga načina na koji ugostiteljski menadžeri mogu poboljšati svoje poslovanje:

Učinkovito upravljajte troškovima

Upravljanje troškovima predstavlja jedan od glavnih fokusa ugostiteljskog menadžera. Troškovi na koje trebate naročito paziti i voditi, uključuju optimalnu organizaciju rada, nabavku kao i praćenje i evidentiranje svih troškova. Potpune i točne informacije kao i pregled navedenih informacija kroz vremenski period na jednostavan način osnova su zaštite poslovanja i profita. Uredite svoje normative i povećajte zaradu

Promičite nove kanala prodaje

Menadžeri su odgovorni za promicanje brenda i krajnji cilj ove aktivnosti je donijeti više posla, a tim i više profita. Zadatak svakog ugostiteljskog menadžera je da se svakodnevno educira o novim načinima i nalazi kanale prodaje koje do sada nije dovoljno iskoristio. Kao primjer jednog od ovih kanala je i prezentacija objekta putem Facebook stranice. Kako napraviti i koristiti Facebook stranicu za ugostiteljski objekt

Vrhunska usluga u objektu

Zadovoljan gosta, pruženom uslugom i kvalitetnom ponudom, jedan je od najvažnijih ciljeva ugostiteljskog menadžera. Vrhunska usluga počinje od ulaska gosta u objekt i završava njihovim odlaskom. Da bi uspješno razumjeli goste potrebno je da imamo i informacije o „sitnicama“ koje gostima smetaju kako bi ih ispravili i time gostu ponudili još bolji servis. Što ljuti goste, a što konobare iz prve ruke

Pametno upravljajte radnim obavezama

Ugostiteljski menadžer treba naučiti kako optimalno organizirati svoje i obaveze svojih uposlenika. Objekt treba da bude jedno biće u kojem nema trke i panike. U svakom trenutku potrebno je da postoji planirano rješenje za problem (mjesto sa brojevima majstora i servisa, zamjensko osoblje, alternativa za nabavu). Optimalna organizacija smjena uposlenika i njihove radne obaveze, način evidentiranja i vrijeme naručivanja robe koje nedostaje samo su neke od dnevnih dužnosti. Organizacija kompletnog osoblja u sezonskom restoranu i uloga svakog od njih

Stvorite pozitivno radno okruženje

Učinite sve što možete da stvorite pozitivno okruženje u kojem se uposlenici osjećaju da mogu vjerovati jedni drugima i raditi zajedno. Uposlite kvalitetne ljude, upoznajte ih i ponašajte se prema njima korektno. Kako graditi i izgraditi dobar tim u ugostiteljstvu!?

Motivirajte tim

Saznajte što motivira vaše uposlenike. Motivirajte uposlenike kroz natjecanja, bonuse i zajednička druženja u slobodnom vremenu. Motivirani uposlenici su referentni i produktivni.

Budite primjer uposlenicima

Možda niste svjesni, ali uposlenici prate sve što radite i govorite. Svaki dobar ugostiteljski menadžer postavit će svojim ponašanje primjer uposlenicima kako se ispravno ponašati.

Dosljedno sprovodite disciplinu

Kada je potrebno disciplinirati uposlenika, u skladu sa pravilima objekta, budite dosljedni i pravični. Budite sigurni da će vaši uposlenici biti dosljedni pravilima objekta onoliko koliko ih vi budete sprovodili i vodili računa o njima.

Pohvalite

Uvijek prepoznamo uposlenika koji je zaslužio svojim radom nagradu zbog dosljednosti poslu ili visokih postignuća u svom radu. Pohvalite ga pred njegovim kolegama u primjerenoj situaciji, možda i nagradite i time će te potaknuti takmičarski duh kod ostalih uposlenika. Stvaranje novih, boljih standarda i prepoznavanje onih uposlenika koji ih promiču su radnja koju ne trebate zaboraviti.

Piše: , ugostitelj sa preko 20 godina radnog iskustva, i jedan od osnivača POS Sector programa za restorane i barove

comments powered by Disqus
Pratite nas na Google+ Učitavam...