Najbolje besplatne marketing ideje za vaš restoran ili kafić

Bilo da ste u potrazi za poboljšanjem poslovanja ili tek želite pokrenuti vaš marketing – došli ste na pravo mjesto i najbolje besplatne marketing ideje za vaš restoran ili kafić.

Mnogi ne znaju odakle krenuti i započeti marketing za svoje nove i postojeće goste. Napravili smo popis korisnih savjeta za vaš marketing koji su poredani bez kategorije ili nekog osobitog redoslijeda.

Twitter

Twitter- Ponuda popusta za sve vaše Twitter sljedbenike Marketing na Twitter-u - je beskrajan i uvijek možete sve svoje sljedbenike obavijestiti o događanju koje pripremate za njih. Postavljanje slika i vaše objave događanja su veoma jednostavne. Informacije se brzo prenose i ako imate dobru ponudu za Twitter zajednicu lako se dogodi da se ona proširi veoma brzo velikom broju korisnika koji će biti i vaši gosti vaše Twitter zajednice

Facebook 

Facebook – vam može pomoći u vašem marketingu na sličan način kao i Twitter. Na Facebook-u možete ponuditi svim korisnicima koji objave sliku iz vašeg objekta besplatni dar u vidu pića ili nekog predjela kada vas opet posjete. Iako na Facebook-u svatko ima veliki broj prijatelja, najbolja dodatna reklama na Facebook –u je od „usta do usta“ korisnika koji su od vas dobili besplatno piće nakon njihove objave vaših slika na Facebook-u. Način na koji kreirate svoju Facebook stranicu pročitajte u tekstu: Kako napraviti i koristiti Facebook stranicu za ugostiteljski objekt

Ekskluzivna događanja

Ekskluzivna događanja- jednom mjesečno zatvorite svoj restoran i organizirajte događanje za prvih 40 ljudi koji su retvitali nešto i vama. Događanje možete iskoristiti za promociju novih jela ili pića koje želite prodavati dobiti povratnu informaciju. Također ljudi vole osjećaj kada su pozvani i idu na ekskluzivna događanja. Možete im ponuditi besplatnu hranu uz povećane cijene pića kako smo i pisali u „Aperitivo time-u“

SMS

SMS – marketing putem sms-a spada u jedan od najefikasnijih. Dođite do brojeva telefona svojih gostiju putem anketa za jelo i uslugu i dobili ste rudnik zlata. Dobar primjer SMS marketinga su pizzerije sa akcijama koje traju dva sata za vrijeme utakmica. Rezultati ovakvih i sličnih akcija putem SMS-a su zaista fenomenalni. Uglavnom se povećanja prodaje sa ovakvim akcijama kreću cca 30-40%.

Turističke agencije

Turističke agencije – kontaktirajte turističke agencije i dogovorite sa njima popuste koje možete dati njihovim gostima i dodatne povoljnosti za agencije.

Popusti 

Popusti – pronađite tvrtke iz vaše blizine koji imaju veliki broj uposlenih i ponudite im popust na vaše usluge za sve njihove uposlenike. Ako ste blizu fakulteta, ponudite istu uslugu popusta studentima iz vaše blizine.

Lojaliti marketing

Lojaliti marketing – za sve goste koji su kod vas večerali 6 puta, 7 večera besplatna. Ovo je najbolji i najkonkretniji marketing za vjerne goste koji vam se vraćaju. Zašto ih ne respektirati i zahvaliti im na njihovoj vjernosti.

Jelovnik/cjenik

Jelovnik/cjenik – iskoristite vaš jelovnik ili cjenik i uz njega ponudite besplatno svojim gostima informaciju o vašoj akciji ponude i dolazećim događanjima. Ponudite im meni koji mogu samo danas degustirati. Naviknite ih na svakodnevne promjene u vašoj ponudi i dobit će te stalne goste. Iskoristite vaše sredstvo ponude kao besplatni oglasnik o uslugama koje nudite.

Gerila marketing

Gerila marketing - pripremite svoju najbolju ponudu jela za degustaciju koja su ukusna hladna (male komade za degustaciju) i odnesite u vama najbližu zgradu sa puno uposlenika za vrijeme ručka. Pozitivan rezultat neće izostati.

Twitter/Instagram/Facebook/Pinterest

Twitter/Instagram/Facebook/Pinterest – ne možete ignorirati virtualni svijet i učinak koji može da ima na vaše poslovanje. Promovirajte svoj restoran preko fotki jela koje pripremate a uz jelo možete uvijek staviti mali ukrasni kišobran sa vašim logotipom ili neku drugu reklamnu sitnicu koja će vezati prelijepu fotku sa vašim objektom i promovirati ga.

Slučajne ideje

Slučajne ideje – promovirajte svoj objekt i bez nekih pravila sa svojim idejama. Dijelite reklamne majice, neka vaši uposlenici nose ružičaste vrpce kada je dan raka dojke ili dresove kada je neka važnija utakmica ili…ostalo možete i sami. Zar ne!

Piše: , i jedan od autora POS Sector programa za restorane i barove

comments powered by Disqus
Pratite nas na Google+ Učitavam...