19 Načina Kako do Stalnih Gostiju

Vremena su kada opstaju samo najbolji. Od deset lokala ili restorana u nizu jedan dobro radi, dok su ostali poluprazni ili prazni. Goste možemo podijeliti u nove goste i stalne goste koji nam se vračaju. Novi gosti su veoma važni, ali preko 60% gostiju uspješnog ugostiteljskog objekta su stalni gosti, gosti koji se vračaju i očito je gdje treba da vam bude fokus.

Učinite da se vaši gosti osjećaju važni i poštovani

Ljudi jednostavno vole da se osjećaju važnim i poštovanim. To je bezvremenska klasika ljudske prirode. Kao vlasniku ugostiteljskog objekta naravno da je to jedan od zadataka koji treba da ispunite svakodnevno da bi bili uspješni i profitabilni.

Preporučit ću vam nekoliko savjeta na ovu temu koji bi mogli da vam budu od koristi:

Zapamtite imena gostiju

Najmoćniji i najdjelotvorniji način da se neko osjeća važnim je da zapamtite imena gostiju. Ako mislite da loše pamtite imena, ispravite to. Neka to bude vaš prvi zadatak na putu ka boljoj uspješnosti
Trik je jednostavan. Ponovite nekoliko puta njihovo ime kada im se obraćate u prvih nekoliko rečenica vaše konverzacije sa njima.

Primjer:

Vi: „Kako je vaše ime?“
Gost: Denis
Vi: Denis (1 put)
Gost: Da
Vi: Drago mi je da ste naš gost Denise (2 put)
Gost: Hvala vam

Ovo je jedan način kako da koristite ime gosta u osnovnoj konverzaciji. Važno je da ime gosta koristite u razgovoru i kasnije, a naročito kada ponovo dolaze. Jednostavno ljudi vole ove stvari.

Osmijeh

Ne postoji jednostavniji način da se ljudi dobro osjećaju od osmijeha vašeg osoblja i vas upućenog njima, vašim gostima. Smijte se sve dok vam se lice ne ukoči, i nakon toga, opet se smijte.

Zapamtite „šta im se sviđa“

Pored imena koji treba da zapamtite za svakog svog gosta, zapamtite i kako izgleda njegova narudžba, što mu se sviđa, a naročito po čemu se izdvaja njegova narudžba od ostalih. Sa ove dvije stvari već ste dobili stalnog gosta.

kako povecati posjecenost restorana kafica picerije konobe

Saznajte više o svojim gostima

U razgovoru sa gostima saznajte pojedinosti i informacije koje možete spomenuti u narednom razgovoru sa njim. Gost će se osjećati važnim jer ste se sjetili i znate točno što pitati. Ispunili ste još jedan zadatak sa kojim će te steći puno povjerenje gosta. Postali ste njegov sugovornik u njegovom omiljenom ugostiteljskom objektu. Odlično

Ponudite im nešto i besplatno

S vremena na vrijeme, ali ne često i ne tako da se naviknu na ove stvari, ponudite svojim gostima nešto besplatno. Sa riječima „Ovo je od kuće“ za treći ili četvrti posjet gosta vašem objektu piće ili predjelo je sasvim dovoljna gesta koju će gost i te kako znati cijeniti.

Osjetite što bi vaš gost volio ili želio

Vi ste šarmantni, vaše osoblje je šarmantno. Učinite ono što bi gost volio ili želio. Dodijelite im kompliment u razgovoru o njima pred drugima. Iskoristite vašu moć i utjecaj.

Obučite vaše osoblje za iste stvari

Trenirajte svoje osoblje za iste stvari. Potaknite svoje uposlenike da na isti način razmišljaju o ovim stvarima. Činjenica je da je odanost, zajedništvo i pozitivna energija put u bolje, put u blagostanje.

Zaposlite ljude sa kojima će se vaši gosti osjećati odlično

Možda se vaša kuhinja i ne ističe, možda ni koktel majstor ne pravi najbolje koktele, ali sve to gostu može biti gotovo zanemarivo, ako se gost uz vaše osoblje osjeća odlično. Zaposlite ljude sa kojima će se vaši gosti osjećati odlično.

Potičite vaše osoblje da njeguju važnost svakog gosta

Potičite vaše osoblje da se gosti osjećaju važnim. Odredite poticaje i nagrade za uposlenike koji imaju svoje redovne goste, znaju najviše imena gostiju ili daju najbolje povratne informacije o gostima. Napravite da poticaj i nagrada za uspješne uposlenike postane dio standardnih pravila vašeg objekta.

Nagradite stalne goste

Kada gost dolazi i treći put u jednom tjednu i učinili ste sve što smo već naveli, recite mu da cijenite i poštujete ukazano povjerenje i predložite mu 2 obroka po cijeni jednog. 

Pozovite svoje najvjernije goste na privatni party

Povremeni večernji party sa stalnim i najvjernijim gostima odlična je ideja. Ljudi vole privatne i neobavezne partyje na kojem se mogu spontano družiti. Ovim ćete steći poštovanje i prijateljstvo vaših gostiju i učiniti da se i oni osjećaju na isti način.

kako povecati posjecenost restorana kafica picerije konobe ponuda

Posebna ponuda utjecajnim gostima

Ugostiteljski objekti su više nego pogodni za upoznavanje ljudi i širenje mreže prijateljstva. Računica je jednostavna. Na svakog gosta kojeg upoznate doći će pet novim i od njih po pet novih i računica je jasna. Doći će puno novih gostiju sa tendencijom da postanu stalni gosti.

Primjer: Recimo da vas je igrom slučaja posjetio vlasnik neke firme sa 40 zaposlenih. Bilo mu je odlično i osjećao se predivno kod vas. Podijelio je svoja pozitivna iskustva sa nekim od svojih uposlenika i vijest se proširila po cijeloj firmi. Vijest o odličnom ugostiteljskom objektu. Dobili ste mogućnost za novih 40 gostiju. Iskoristite mrežu između ljudi i usmjerite je ka vama.

Omogućite im popuste, popise planiranih događanja i posebne pogodnosti. Time ste zaokružili cijelu grupu i dobili stalne goste.

Napravite sistem za nagradu stalnih gostiju

Kada perete svoj automobil u nekoj autopraonici obično dobijete karticu koja se buši ili ovjerava i gdje nakon x pranja vašeg automobila dobivate jedno pranje besplatno. Ovo je samo primjer nagrade stalnih klijenata. Ovo nije način za vaše goste ali je savršen primjer. Pronađite način evidencije posjeta i nagrade za svoje stalne goste.

Happy Hour

Svi znamo što je Happy Hour. Klasika ugostiteljskog poslovanja. Zašto zaboravljati i ne organizirati dane ili večeri u kojima možete ponuditi velike popuste za određena pića, jela ili kompletan meni. Sjajna i dopadljiva stvar.

Besprijekorna usluga

Zaista dosta ugostiteljskih objekta misli da ima besprijekornu uslugu. Da li znate koliko dugo vaši gosti čekaju narudžbu, kako se osoblje odnosi prema njima… Preporučujemo provjeru kompletne usluge na slijedeći način. Pozovite vašeg prijatelja, za kojeg osoblje ne zna, da posjeti vaš objekt u ulozi gosta. Neka on ocijeni stanje usluge u objektu i informacije prenese vama.

Tematske večeri

Tematske večeri su klasika poput Happy Hour-a. Večer francuske kuhinje u kojoj su uposlenici obučeni u prugaste crno-bijele majice sa kapama francuzicama na glavama i francuskom glazbom je savršen primjer ovakvih večeri. Izaberite temu koju možete „isfurati“ i neka vaši klijenti o tome znaju unaprijed.

 kako povecati posjecenost restorana kafica picerije konobe

Dajte gostu što očekuje

Ako ste vi kao vlasnik zadovoljni svojim poslovanjem to ne znači i da radite svoj posao kako treba. Dajte gostu više nego što očekuje. Pomjerite svoje osobne granice prema naprijed i sa malim stvarima, po koracima, idite izvan njih. 

Kvalitetna hrana

Imate odličan objekt, odličnu uslugu i brigu o gostima, ali hrana i nije baš nešto…
Hrana je sveti gral, osnova. Nikada, ne zaboravite to, nikada. Sa lošom hranom nećete uspjeti uz sve gore navedene savjete, jer činjenica je, ljudi se ne vraćaju na mjesta gdje je hrana bezukusna i loša.

Piše: , ugostitelj sa preko 20 godina radnog iskustva, i jedan od osnivača POS Sector programa za restorane i barove

comments powered by Disqus
Pratite nas na Google+ Učitavam...