Kako napraviti Facebook stranicu za ugostiteljski objekt?!

U današnjem modernom vremenu ne treba zaobilaziti društvene mreže kao dodatni kanal reklamiranja i način na koji dolazite do novih gostiju. Kako napraviti Facebook stranicu za ugostiteljski objekt?

Jedan od kanala na različitim društvenim mrežama za vašu promociju je i Facebook stranica sa veoma lijepim i praktičnim Timeline-om kao vašom dodatnom mogućnosti. Najvažnija prednosti Facebook stranice je da je jednostavna za kreiranje, da će biti dostupna i vidljiva svima na internetu, te će je Google indeksirati i ubaciti u rezultate pretraživanja (dok Facebook profile i grupe Google ne indeksira) Također niste ograničeni na 5.000 prijatelja (kao što je slučaj sa vašim profilom), već možete imati neograničeni broj prijatelja.

Kako napraviti Facebook stranicu za ugostiteljski objekt?

Kao pozitivan primjer uzeli smo Facebook stranicu McDonalds Hrvatske.

Način za korištenje je veoma jednostavan. Mogućnost za kreiranje stranice dobivate odmah nakon što se prijavite na Facebook-u na svoj profil. (ako niste do sada pristupili Facebook-u taj dio možete završiti za 1 minutu prijavom aktivnog mail-a i vaše lozinke za svoj profil).
 

Nakon vaše prijave na Facebook kliknite na postavke korisničkog računa

Facebook stranica za ugostiteljski objekt


Kliknite na tekst “Napravi stranicu”

Facebook stranica za ugostiteljski objekt uputa
Kliknite na prvu od ponuđenih šest ikona pod imenom “Lokalni posao ili mjesto”

  • Unesite svoje podatke i potvrdite da se slažete sa uvjetima (I agree to Facebook Pages Terms)
  • Stavite korisničku sliku ili preskočite cijeli ovaj dio i na kraju ste ovoga koraka
  • Osnove vaše Facebook stranice su gotove :)

Facebook stranica
 

Zamislite da krećete sa praznim prostor i golim zidovima i sada vam predstoji uređenje u izgledom željeni objekt.
Isti primjer je i sa vašom kreiranom Facebook stranicom .

  • Popunite osnovne informacije o objektu koje vam možda nedostaju
  • Stavite kvalitetne slike vašeg objekta I ponude na stranicu
  • Ponudite svoje prijateljstvo ljudima koje poznajete i potencijalnim korisnicima

Facebook stranica primjer

Nakon što ste izradili Facebook stranicu, unijeli sadržaj i fotke, došli do početnih prijatelja vrijeme je I da otvorite svoja vrata i krenete na posao.

Kako do novih prijatelja

Najbolja moguća reklama preko Facebook-a I način da dođete do dovoljnog broja prijatelja je ciljana plaćena reklama vašeg objekta. Reklamu sa Facebook stranicom prikazujte korisnicima Facebook-a sa vaše lokacije (grad, područje, regija) u kojoj se i nalazite. Cijena jednom klika preko Facebook reklame je cc 0,03 dolara i u prosjeku za 30 dolara možete dobiti od 300-500 fanova odnosno sugrađana prijatelja za početak.

Osnove komunikacije i marketinga putem Facebook stranice

  • Ponudite klijentima virtualno (fotke objekta, izgleda jela i atmosfere) iskustvo vašeg objekta kako bi širili dalje
  • Budite prijateljski raspoloženi i profesionalni u svakom trenutku
  • Odgovarajte brzo na komentare i lajkove
  • Objavljujete svaki dan zanimljive fotke i vijesti

Cilj vaše komunikacije je da izazovete reakciju kod korisnika i izazovete kod njih želju za komunikacijom.

Preporučuju se:

  • Upitne rečenice u raznim kombinacijama
  • Nagradne igre koje će kroz društvene mreže jačati vaš brend i dovesti vam nove goste
  • Izazovite upitnim rečenicama za odabir jedne od dvije opcije raspravu odnosno razmjenu mišljenja

Primjer komunikacije

Facebook stranica primjer drugi

 

Piše: , ugostitelj sa preko 20 godina radnog iskustva, i jedan od osnivača POS Sector programa za restorane i barove

comments powered by Disqus
Pratite nas na Google+ Učitavam...